  • Data: 2010-08-13 01:33:55
    Temat: Re: Odstęp pomiędzy TIR-ami, Czy jakieś przepisy to regulują?
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "koleszka" <k...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:ad49f082-edc1-4ee1-802f-6d066950e4ce@j8g2000yqd
    .googlegroups.com...
    On 13 Sie, 00:42, "Paweł" <Z...@a...pl> wrote:

    > "Dopiero na lewym pasie, będąc już
    > niemal na równi z jego przodem, spostrzegłem że on jedzie za drugim."
    > Ty chyba kpisz albo jesteś ślepy zeby zobaczyć drugiego TIRa w tym
    > momencie.

    Możesz uznać, że byłem ślepy. Jak ten pierwszy siedział na dupie temu
    drugiemu, to go zasłaniał swoją długością. A ja nie wyprzedzam jak
    ślimak, tylko nabieram rozpędu jeszcze na swoim pasie i wyskakuję na
    lewy już z różnicą prędkości.którą wówczas tylko podkręcam. Trochę
    fizyki...

    No właśnie troszkę fizyki
    żebyś zobaczył tira z przod bedąć na równi prawie z przodem tylnego tira
    to ten zauważony tir musiałby być dłogości 2 cm maksymanie
    jak można wyjechąc na lewy pas i do czasu zrównania się z kabiną
    wyprzedzanego trira nie widziec drugiego tira z przodu??
    MOże rozpisałbyś to przy pomocy jakichś wzorów fizycznych??