  • 1. Data: 2005-04-06 09:35:38
    Temat: Odpowiedzielnosc na parkingu platnym
    Od: "dcart" <d...@w...pl>

    Witam,

    mieszkam w akademiku, ktory znajduje sie na terenie uczelni. Caly teren jest
    monitorowany przez kamery. Wjazd na teren szkoly (tym samym na parking) jest
    platny. Moj znajomy twierdzi ze jak ukradna mi samochod pod akademikiem to
    szkola odpowiada za niego finasowo. Czy to prawda?? Jak to wyglada od dtrony
    prawnej?? Mi sie wydaje ze tak nie jest. Po pierwsze jest roznica miedzy
    parkingiem "platnym" a "strzezonym". Tak samo jest z szatniami na odziez. Mimo
    ze placimy za szatnie nie odpowiadaja oni finasowo za rzeczy jak zostana one
    nam ukradzione.
    Za wszelkie odpowiedzi dziekuje

  • 2. Data: 2005-04-06 10:05:50
    Temat: Re: Odpowiedzielnosc na parkingu platnym
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Mimo
    > ze placimy za szatnie nie odpowiadaja oni finasowo za rzeczy jak zostana

    Student i nie potrafi korzystać z google. Wstyd.
    Zobacz tutaj:
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=1267653 moze to ci
    odpowie na twoje pytania.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 3. Data: 2005-04-06 14:29:44
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

> [...]
    >ze placimy za szatnie nie odpowiadaja oni finasowo za rzeczy jak zostana one

    Na temat parkingu odpowiedź już dostałeś, ale co do szatni to poszukaj
    w archiwum grupy (była dyskusja z odpowiednimi odniesieniami do
    przepisów) - z tego co pamiętam to prowadzący szatnie są
    odpowiedzialni za przechowywane rzeczy.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 4. Data: 2005-04-06 15:53:30
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>

> [...]
    > w archiwum grupy (była dyskusja z odpowiednimi odniesieniami do
    > przepisów) - z tego co pamiętam to prowadzący szatnie są

    Nie chce mi szukac, wiec napisze od siebie-ze owszem są ale do pewnych
    granic-tzn jezeli im zginie kurtka to odpowiadaja, ale jesli portfel który był
    w kurtce z zawartoscia 1000zł i w dodatku nie powiadomiles ich o tym
    to nie odpowiadaja