    From: "dcart" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odpowiedzielnosc na parkingu platnym
    Date: 6 Apr 2005 11:35:38 +0200

    Witam,

    mieszkam w akademiku, ktory znajduje sie na terenie uczelni. Caly teren jest
    monitorowany przez kamery. Wjazd na teren szkoly (tym samym na parking) jest
    platny. Moj znajomy twierdzi ze jak ukradna mi samochod pod akademikiem to
    szkola odpowiada za niego finasowo. Czy to prawda?? Jak to wyglada od dtrony
    prawnej?? Mi sie wydaje ze tak nie jest. Po pierwsze jest roznica miedzy
    parkingiem "platnym" a "strzezonym". Tak samo jest z szatniami na odziez. Mimo
    ze placimy za szatnie nie odpowiadaja oni finasowo za rzeczy jak zostana one
    nam ukradzione.
    Za wszelkie odpowiedzi dziekuje