  • 1. Data: 2004-06-22 18:40:05
    Temat: Odpowiedzialnosc za zobowiazania
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

    Gosc prowadzil dzialalnosc gospodarcza i nie zaplacil pewnych naleznosci w
    Urzedzie.
    Obecnie nie odbiera pism adresowanych na adres i nazwe dzialalnosci, bo ja
    juz zlikwidowal.

    Przeciez odpowiada za zobowiazania, ktore powstaly podczas prowadzenia
    dzialalnosci... tylko gdzie znalezc na to jakis przepis?

    -----------------
    Pozdrawiam,
    Wildcat

  • 2. Data: 2004-06-22 20:48:03
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc za zobowiazania
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Wildcat" <w...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Przeciez odpowiada za zobowiazania, ktore powstaly podczas prowadzenia
    > dzialalnosci... tylko gdzie znalezc na to jakis przepis?

    kodeks cywilny się kłania m.in. oczywiście że odpowiada za zobowiązania
    zaciągniętę w czasie prowadzenia działąlności- odpowiada całym swoim
    majątkiem, a jesli miał w tym czasie wspólność ustawową majątkową z żona to
    również żona swoim majątkiem za zobowiązania męza.

    pozdr.
    b.

  • 3. Data: 2004-06-22 21:43:41
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 22 Jun 2004 22:48:03 +0200, bella naskrobał(a):

> [...]
    > majątkiem, a jesli miał w tym czasie wspólność ustawową majątkową z żona to
    > również żona swoim majątkiem za zobowiązania męza.

    a co to - wróżbici na grupie? a skąd wiesz jaka forma prawna DG była? Może
    w ogole nie odpowiada - kodeks spółek handlowych się kłania.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-06-22 21:54:23
    Od: "seb" <sebian @ wywal.to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości

    > a co to - wróżbici na grupie? a skąd wiesz jaka forma prawna DG była? Może
    > w ogole nie odpowiada - kodeks spółek handlowych się kłania.

    Może i wróżbici - "gość prowadził działalność gospodarczą"... Jest jakaś
    mowa o spółce?

    seb

  • 5. Data: 2004-06-22 22:06:31
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 22 Jun 2004 23:54:23 +0200, seb naskrobał(a):

    > Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości

    > Może i wróżbici - "gość prowadził działalność gospodarczą"... Jest jakaś
    > mowa o spółce?

    aha jak spółkę to nie prowadził działalności :D

  • 6. Data: 2004-06-22 22:24:02
    Od: "kyzio" <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > Przeciez odpowiada za zobowiazania, ktore powstaly podczas prowadzenia
    > dzialalnosci... tylko gdzie znalezc na to jakis przepis?

    Art. 59 ordynacji podatkowej.
    Wynika z niego, że zlikwidowanie działalności gospodarczej
    nie jest sposobem na wygaszenie zobowiązań podatkowych.

    Pozdrawia Kyzio

  • 7. Data: 2004-06-23 07:06:19
    Od: "Wildcat" <w...@p...onet.pl>

    dziekuje za podpowiedzi... gosc jak najbardziej prowadzil dzialalnosc gosp. na
    wlasny rachunek.

    > Gosc prowadzil dzialalnosc gospodarcza i nie zaplacil pewnych naleznosci w
    > Urzedzie.
    > -----------------
    Pozdrawiam,
    Wildcat

  • 8. Data: 2004-06-23 08:09:25
    Od: "bella" <b...@o...pl>

> [...]
    >
    > a co to - wróżbici na grupie? a skąd wiesz jaka forma prawna DG była? Może
    > w ogole nie odpowiada - kodeks spółek handlowych się kłania.

    to przeczytaj uważnie najpierw jego post, dopiero później rób uwagi dot.
    mojej wypowiedzi.........

  • 9. Data: 2004-06-23 08:25:38
    Od: "seb" <s...@u...onet.pl>

    > aha jak spółkę to nie prowadził działalności :D

    eeeee, czepiasz się...

    seb