  • 11. Data: 2012-09-16 16:44:32
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc za parking
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    news:k34ogg$e10$1@dont-email.me...
    > przeczytaj umowe (plus zalaczniki, regulaminy, odnosniki wszelakie) i jezeli
    > z tego nic nie wynika to uderzaj wyzej niz to ochroniarza z prosba o
    > uzasadnienie owej odmowy

    wzglednie zmien mocowanie kierownicy na takie ktore pozwoli ja szybko
    obrocic o 90 stopni, kup sobie zamykany pokrowiec i wysylaj ochroniarza
    na drzewo

  • 12. Data: 2012-09-17 14:57:03
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> Odpowiedz na

    > przeczytaj umowe (plus zalaczniki, regulaminy, odnosniki wszelakie) i
    > jezeli z tego nic nie wynika to uderzaj wyzej niz to ochroniarza z
    > prosba o uzasadnienie owej odmowy

    Ochroniarz mówi tylko że nie można wnosić rowerów i tyle. Ale potem
    zawiadamia jakiegos małego plującego pana z administracji budynku który
    krzyczac coś nie zrozumiale prosi o wyprowadzenie niebezpiecznego przedmiotu
    jakim jest niewątpliwie rower na zewnątrz.
    Natomiast ochroniarze nie dysponują regulaminem lub czymkolwiek innym z
    pisemnym zakazem wnoszczenia rowerów do budynku. Mają tylko ustne polecenie
    administracji by zgłaszać tego typu zbrodnie.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 13. Data: 2012-09-17 15:24:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2012-09-17, Adramelech <a...@t...nie.ma> wrote:

> [...]
    > krzyczac coś nie zrozumiale prosi o wyprowadzenie niebezpiecznego przedmiotu
    > jakim jest niewątpliwie rower na zewnątrz.

    To go poproś natępnym razem o podstawę, możliwie prawną, jego próśb.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2012-09-17 16:49:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 Sep 2012, Adramelech wrote:

    > zawiadamia jakiegos małego plującego pana z administracji budynku który
    > krzyczac coś nie zrozumiale prosi o wyprowadzenie niebezpiecznego przedmiotu
    > jakim jest niewątpliwie rower na zewnątrz.

    Administracja, która ówcześnie zarządzała budynkiem mieszkalnym,
    z którą miałem nieprzyjemność zetrzeć się w sprawie trzymania roweru
    na strychu, poddała się po piśmie wzywającym do poddania podstawy
    prawnej klasyfikacji "rowerów w ilości niehurtowej" :P (dwie sztuki)
    jako przedmiotów niebezpiecznych.
    Po prawdzie, miałem łatwiej, bo wysunęli zarzut "przeciwpożarowy" :>
    Zaznaczyłem, że "podstawa prawna" to jest coś od rozporządzenia
    ministra w górę :D
    Byłem o tyle do przodu, że faktycznie rowery już tam stały, więc
    jak mi dostarczali pismo po dwu tygodniach, to i ja zanosiłem odpowiedź
    po dwu tygodniach. Trochę tego było, więc w tym trybie to by Cię
    nie tylko zima, ale i wiosna zastała :[

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2012-09-17 17:29:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-09-17 15:24, Użytkownik Marcin Debowski napisał:

    > To go poproś natępnym razem o podstawę, możliwie prawną, jego próśb.

    Powoła się na polecenie służbowe.
    "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobisz ?"

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2012-09-18 01:07:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2012-09-17, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Powoła się na polecenie służbowe.
    > "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobisz ?"

    Pan będzie nadal wprowadzał rower, a co dalej to już, w przypadku
    eskalacji konfliktu, zależy od pracodawców pana. Najprawdopodobniej
    skończy się jak sugerujesz bo raczej nikt nie będzie się prawnie
    szamotał z powodu roweru pracownika.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2012-09-18 10:59:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-09-18 01:07, Użytkownik Marcin Debowski napisał:

> [...]
    > eskalacji konfliktu, zależy od pracodawców pana. Najprawdopodobniej
    > skończy się jak sugerujesz bo raczej nikt nie będzie się prawnie

    Po co prawnie ?
    Postawią ochroniarza z byczym karkiem i wytłumaczy zakaz wprowadzania
    w pierwszym spotkaniu.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2012-09-18 15:51:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-14 11:18, Adramelech pisze:

    > pomieszczeniach, kazano mi zostawić rower przypięty do płotu na parkingu.

    Czym był przypięty?

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2012-09-18 19:22:57
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> Odpowiedz na

    > Czym był przypięty?

    Niestety zwykłą linką.
    http://allegro.pl/solidne-linka-zapiecie-na-klucz-b-
    dlugie-180cm-12-i2568889082.html

    Linka była zatopiona w przezroczystej gumie, który powodowała złudzenie otyczne
    że w środku gumy stalowy rdzeń jest gruby ma na oko ~10mm średnicy. Ale po przecięciu
    jej przez złodzieja okazało się że to guma jest taka gruba, a w środku linka ma może
    z 5mm średnicy.
    Do następnego roweru kupie klamrę, bo te są ponoć mocniejsze i ciężej je przeciąć.
    A do klamry dorzuce linke z alarmem.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d