    From: Adramelech <a...@t...nie.ma>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialnosc za parking
    Date: Tue, 18 Sep 2012 17:22:57 +0000 (UTC)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> Odpowiedz na
    news:k39u9k$41e$1@news.task.gda.pl:

    > Czym był przypięty?

    Niestety zwykłą linką.
    http://allegro.pl/solidne-linka-zapiecie-na-klucz-b-
    dlugie-180cm-12-i2568889082.html

    Linka była zatopiona w przezroczystej gumie, który powodowała złudzenie otyczne
    że w środku gumy stalowy rdzeń jest gruby ma na oko ~10mm średnicy. Ale po przecięciu
    jej przez złodzieja okazało się że to guma jest taka gruba, a w środku linka ma może
    z 5mm średnicy.
    Do następnego roweru kupie klamrę, bo te są ponoć mocniejsze i ciężej je przeciąć.
    A do klamry dorzuce linke z alarmem.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d