eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po aktualizacji › Re: Odpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po aktualizacji
  • Data: 2009-12-03 06:41:59
    Temat: Re: Odpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po aktualizacji
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "yarcioo" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hf6q1u$2ml$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Mam program Subiekt GT firmy InsERT.
    > Mam wykupiony abonament roczny an ulepszenia.
    > Pracuję na wersji 1.20. Wszystko dziala jak należy.
    > Producent przysyła płytę z "ulepszeniem" 1.21 w ramach wykupionego
    > rocznego abonamentu.
    > Wgrywam "ulepszenie", pracujemy dwa tygodnie.
    > Przychodzi koniec miesiąca.
    >
    > Wykonuję w programie zestawienia, które pokazują bzdurne wyniki na ekranie
    > i zupełnie inne, też bzdurne na wydruku.

    Z subiektem i insertem też długo walczyłem - jak dla mnie mało wiarygodna
    firma. Mi subiekt i kasiarz nie współpracował z kasą - do tej pory zreszto
    nie współpracuje. Subiekt oczywiście mówi, iż to wina kasy..... Producent
    kasy przysłał serwisantów i podszedł na poważnie do tematu - serwisanci
    stwierdzili, że nie da się- cała sprzedaż stała mi w firmie kilka dni bez
    kasy..... Nie polecam subiekta ze względu na obsługę serwisową. Sam sobie
    program jest OK, ale ten serwis....


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1