eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po aktualizacji › Re: Odpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po aktualizacji
    From: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po
    aktualizacji
    Date: Thu, 3 Dec 2009 07:41:59 +0100

    Użytkownik "yarcioo" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hf6q1u$2ml$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Mam program Subiekt GT firmy InsERT.
    > Mam wykupiony abonament roczny an ulepszenia.
    > Pracuję na wersji 1.20. Wszystko dziala jak należy.
    > Producent przysyła płytę z "ulepszeniem" 1.21 w ramach wykupionego
    > rocznego abonamentu.
    > Wgrywam "ulepszenie", pracujemy dwa tygodnie.
    > Przychodzi koniec miesiąca.
    >
    > Wykonuję w programie zestawienia, które pokazują bzdurne wyniki na ekranie
    > i zupełnie inne, też bzdurne na wydruku.

    Z subiektem i insertem też długo walczyłem - jak dla mnie mało wiarygodna
    firma. Mi subiekt i kasiarz nie współpracował z kasą - do tej pory zreszto
    nie współpracuje. Subiekt oczywiście mówi, iż to wina kasy..... Producent
    kasy przysłał serwisantów i podszedł na poważnie do tematu - serwisanci
    stwierdzili, że nie da się- cała sprzedaż stała mi w firmie kilka dni bez
    kasy..... Nie polecam subiekta ze względu na obsługę serwisową. Sam sobie
    program jest OK, ale ten serwis....