eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji › Re: Odpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji
  • Data: 2007-03-31 12:31:34
    Temat: Re: Odpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@v...pl napisał(a):

    > nie bardzo rozumiem

    Nie ma szkody materialnej nie ma sprawy o odszkodowanie.

    > jak to o co - dane o niespłaconym długu nadal sa upubliczniane z datą
    > dzisiejszą podawaną jako stan aktualny na stronch.

    A jak się nazywasz? Popatrze sobie ;)

    > Ponadto ja te pieniadze mam zamiar odzyskać za nawiązką ponieważ rzekomy dług to sa
    kwoty niesłusznie
    > naliczone przez PLUSA dodatkowo przedawnione jak ise dowiedziłam. Wpłaciłam
    > tylko ze wsgledu na to ze dotyczyło to osoby trzeciej na która była umowa.

    Najpierw się zdecyduj czy dług istniał czy nie. Bo jak nie istniał to po
    co zawracasz głowę przedawnieniem?

    Czyli dług miała osoba 3-a? Czyli to teraz sprawa rozliczeń między tobą
    a osobą 3-ą. Co do tego ma Plus?

    Przedawnienie nie powoduje tego że długu nie ma. Dług nadal jest.

    Myślę że przy twojej postawie jeszcze do tego dopłacisz. Ale twoja
    sprawa, twoje pieniądze ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com