eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji › Re: Odpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji
  • Data: 2007-03-31 11:47:51
    Temat: Re: Odpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji
    Od: m...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli nie poniosłeś szkody i nie masz o co występować.
    nie bardzo rozumiem

    > Więc o co ci chodzi?  Jak zapłaciłeś to możesz teraz tylko tutaj trochę
    > po marudzić.
    jak to o co - dane o niespłaconym długu nadal sa upubliczniane z datą
    dzisiejszą podawaną jako stan aktualny na stronch. Ponadto ja te pieniadze mam
    zamiar odzyskać za nawiązką ponieważ rzekomy dług to sa kwoty niesłusznie
    naliczone przez PLUSA dodatkowo przedawnione jak ise dowiedziłam. Wpłaciłam
    tylko ze wsgledu na to ze dotyczyło to osoby trzeciej na która była umowa.