eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji › Re: Odpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji
  • Data: 2007-03-31 14:42:46
    Temat: Re: Odpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji
    Od: "model" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To że starasz się być "jajkiem mądrzejszym od kury" :)
    > I pieniaczysz.
    nie wiem kot tu jest kurą - bo chyba nie ty

    > To że ty składałaś reklamację nie znaczy że masz rację.
    > A po poziomie twoich postów jakbym miał obstawiać, to pewnie reklamacje
    > były nieuzasadnione.
    pozoim natomiast Twoich odpowiedzi swiadczy tylko o tym ze nie potrafisz
    udzielic zadnej konstruktywnej odpowiedzi nie mówiąc o umiejetnosci czytania
    tekstu ze zrozumieniem a rozmowa z Toba to strata czasu bo starasz sie tylko
    udowodnic ze jestes kura a nie jajkiem w oderwaniu od tematu

    > No ale co cię to obchodzi, czy ich reklama jest skuteczna czy nie. To ich
    > problem.
    nie to nie ich problem -jestem klientem mimo ze byłym , ponadto mam
    bezposredni zwiazek z reklama i wolne prawo bo obserwacji - a jak Tobie sie
    nie podoba to tych komentarzy nie czytaj

    czytaj wyżej