eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji › Re: Odpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji
  • Data: 2007-03-31 15:42:56
    Temat: Re: Odpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    model napisał(a):

    > pozoim natomiast Twoich odpowiedzi swiadczy tylko o tym ze nie potrafisz
    > udzielic zadnej konstruktywnej odpowiedzi

    A to żebyś sobie dała spokój w sytuacji gdy nie masz żadnych sensownych
    możliwości nie jest konstruktywne? Mam cię jeszcze "podkręcać" ?

    > rozmowa z Toba to strata czasu bo starasz sie tylko
    > udowodnic ze jestes kura a nie jajkiem w oderwaniu od tematu

    Niczego się nie staram udowodnić, bo mi jest naprawdę wszystko jedno.
    Tylko dobrze radzę, a czy się zastosujesz do tych rad to już twój wybór :)

    > nie to nie ich problem -jestem klientem mimo ze byłym , ponadto mam
    > bezposredni zwiazek z reklama i wolne prawo bo obserwacji - a jak Tobie sie
    > nie podoba to tych komentarzy nie czytaj

    A ja to nie mam prawa do "obserwacji" i wyrażania swoich poglądów? Jak
    ci się to nie podoba to nie czytaj ;)

    Powiedz mi tylko, że jesteś blondynką i już się odczepię ;)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com