eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji › Re: Odpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji
  • Data: 2007-03-31 14:23:30
    Temat: Re: Odpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    model napisał(a):

    > a straty moralne to do czego się kwalifikują?

    W twoim wypadku do niczego i nie będę wnikał co to są "straty moralne"

    > Co masz na mysli mówiąc o - "mojej postawie".

    To że starasz się być "jajkiem mądrzejszym od kury" :)
    I pieniaczysz.

    > Uwazasz ze tak naturalne jest godzenie się na oszustwa i nieuczciwe zagrania PLUSA.

    To że ty składałaś reklamację nie znaczy że masz rację.
    A po poziomie twoich postów jakbym miał obstawiać, to pewnie reklamacje
    były nieuzasadnione.

    > Starają się teraz ratować swój nadszarpniety wizerunek i udobruchać wściekłych
    klientów swoją
    > kampania reklamowa ze swietnym kabaretem Mumio wsadzając klimat Biura
    > Obsługi Klienta Plusa w ramy groteski i absurdu choc w ogole to im nie
    > przynosi korzyści materialnych (sprzedaz usług nie zwiekszyła się podczas
    > kampanii)

    No ale co cię to obchodzi, czy ich reklama jest skuteczna czy nie. To
    ich problem.
    I jakoś nie zauważyłem by PLUS miał "nadszarpnięty" wizerunek.
    Akurat mam telefon w PLUS-ie i zdarzyło mi się składać reklamację i było
    wszystko OK.

    > Raczej jest to wymazywanie urazów a mimo to mi do smiechu nie jest pomimo ze
    kabaret Mumio cenię. Są po prostu wyspecjalizowanymi oszustami. A
    > maja ta przewage, że swoimi profesjonalnymi oszustwami mogą się poswiecic
    > bez reszty tak żeby sprawy nazwe je dyskusyjnymi wygrywać w odróżnieniu od
    > klientów, którzy zajmują się jeszcze poza tym czyms innym

    Choć to nie na temat, powiem że ten kabaret i robione przez nich reklamy
    mi się podobają :)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com