eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialnosc karna osoby niezyjacej (?!). Prosze o odpowiedz... › Re: Odpowiedzialnosc karna osoby niezyjacej (?!). Prosze o odpowiedz...
    From: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialnosc karna osoby niezyjacej (?!). Prosze o odpowiedz...
    Date: Wed, 12 Oct 2005 15:33:08 +0200

    Wed, 12 Oct 2005 14:41:48 +0200, *Tiger*
    <news:e8ed5$434d0483$3eb34ca4$31322@news.chello.pl> napisał(a):

    > Wlasnie ciekawa kwestia jest ten depozyt sadowy 80.000. Juz na pierwszy rzut
    > oka nie wiadomo, co z tym poczac. Pieniadze nie weszly w mase spadkowa Y'ka
    > (zlodzieja). Zostaly przez niego podjete i zlozone w depozycie. No i co z
    > pozostalymi pieniedzmi...

    > Bylbym wdzieczny, gdyby ktos wypowiedzial sie ze strony prawnej...

    Ja Ci się wypowiem ze swojej strony.
    Być może członek Twojej rodziny miał Was dość i nie życzył sobie, żebyście
    byli jego spadkobiercami, więc upoważnił do swojego konta zaufaną osobę,
    prawdziwego przyjaciela...i jemu powierzył pieniądze. Może się jeszcze
    okazać, że to Wy jesteście złodziejami, bo nie Wam zostawiono taki
    majątek...a teraz się żrecie jak hieny.
    Amen

    --
    Kaja