eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialnosc karna osoby niezyjacej (?!). Prosze o odpowiedz... › Re: Odpowiedzialnosc karna osoby niezyjacej (?!). Prosze o odpowiedz...
  • Data: 2005-10-12 19:35:56
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc karna osoby niezyjacej (?!). Prosze o odpowiedz...
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj,

    > Upoważnienie w chwili śmierci wygasa.

    Niestety, nie mieliśmy informacji o upoważnieniu. Niestety, nie mieliśmy też
    informacji o tym, w jakim banku członek naszej rodziny miał konto. Akt zgonu
    został wydany dopiero PO podjęciu przez złodzieja pieniędzy z konta.

    Czy wygasłe upoważnienie = wina banku, że wydał pieniądze? Czy z chwilą
    śmierci policja / prokurator ma obowiązek zgłosić do banków fakt śmierci
    człowieka? Bo jest tu luka, której nikt nie jest w stanie mi wyjaśnić. Kto
    jest odpowiedzialny za to, że ten złodziej MÓGŁ podjąć na upoważnienie
    pieniądze zmarłego człowieka.

    Dyspozycji takiej nie było.

    Pozdrawiam,

    Tiger