    From: "Grzes P." <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odplatnosc za modyfikacje programu
    Date: Tue, 12 Feb 2002 16:08:10 +0100

    dzieki za podpowiedz. program jest jedna caloscia, wraz z funkcja eksportu
    dokumentow. dlategoz i ja pomyslalem, ze winno to byc razem...

    ten program jest napisany w Clipperze. akurat troche w tym pisalem, dlatego
    nie sadze, by przrobienie (a nie dorobienie!) przeslanie z dbf do pliku
    tekstowego kosztowalo ok 1800 zl. dranstwo... (a wiadomo, skad jest firma
    ??? ;-) )

    tylko negocjujac z dostawca oprogramowania - na co mozna sie powolac ???

    pozdrawiam
    Grzes

    ps. nasza efka dziala z 3% vat bez problemow.
    :-)