  • 11. Data: 2007-07-08 11:29:18
    Temat: Re: Odmowa wszczęcia postępowania - co robić?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    barteks wrote:

    > Kolego takich pomysłów to ja nie potrzebuje. Dom, w którym mieszkam
    > stoi tu co najmniej od 60 lat, natomiast hala magazynowa (ktora nie
    > stanowiła żadnej uciążliwości) a teraz hala do obróbki drewna ze
    > śmierdzącym kominem jest dla mnie problemem bo nie mogę wyjść na dwór.

    Takie jest życie, jeśli te magazyny tam też stoją od dawna to marna szansa,
    będziesz się szarpał i mało co wskórasz.
    Ochrona środowiska jest bardzo lekko traktowana tak że tym którzy je łamią
    praktycznie nic się nie dzieje przez lata.

  • 12. Data: 2007-07-08 15:56:58
    Od: "barteks " <b...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > Ochrona środowiska jest bardzo lekko traktowana tak że tym którzy je łamią
    > praktycznie nic się nie dzieje przez lata.

    OK, to chociaż odpowiedź mi na pytanie z pierwszego posta i biorę się do
    pisania.