  • 1. Data: 2007-07-06 14:38:45
    Temat: Re: * TRUPI ORSZAK *
    Od: u...@g...pl

    > Wypadaj z tym na zlot pisowcow. Tam cie docenia.

    Pis nie pis, to nowe PZPR.
    Strzelilbys sobie w leb, jak policja przyszlaby do ciebie do domu?
    (zakladajac ze jestes niewinny)

    Usjwo

  • 2. Data: 2007-07-06 15:21:27
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    u...@g...pl napisał(a):

    > Pis nie pis, to nowe PZPR.
    > Strzelilbys sobie w leb, jak policja przyszlaby do ciebie do domu?
    > (zakladajac ze jestes niewinny)

    Nie w łeb tylko klatkę piersiową!

    Mnie zastanawia dość mocno jedno. Jak łatwo przechodzą w mediach takie
    informacje. Przychodzi policja do domu kobiety. Kobiety ustatkowanej,
    posiadającej rodzinę. Jeszcze nikt jej o nic nie oskarża a ta bierze
    pistolet i się jakoś tak dziwnie zabija. Ja nie dostrzegam najmniejszego
    motywu. Nie wiem jak Wy ale ja w to 'samobójstwo' absolutnie nie wierze.

    No dobra jakiś desperat, z rozchwianą psychiką, ale kobieta twardo
    stąpająca po ziemi? A do tego te wszystkie okoliczności z zaginionymi
    nagraniami, do tego fakt, że niby miała coś na kogoś. Nie jestem fanem
    spiskowych teorii dziejów. Ale gdybym to zobaczył a amerykańskim filmie
    to doskonale wiedziałbym w która stronę potoczy się dalsza akcja...

    Pozdrawiam,
    Arek

  • 3. Data: 2007-07-06 15:51:16
    Od: u...@g...pl

    > Nie w łeb tylko klatkę piersiową!

    Szczegoly.
    Podejrzewasz ze ja zabili??!! Przeciez mozna to bylo zrobic w bardziej
    dyskretny sposob, nie no bez sensu.

    Usjwo

  • 4. Data: 2007-07-06 16:10:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    u...@g...pl wrote:

    > Pis nie pis, to nowe PZPR.
    > Strzelilbys sobie w leb, jak policja przyszlaby do ciebie do domu?
    > (zakladajac ze jestes niewinny)

    Pytanie do Radia Erewań: "Jakie były ostatnie słowa poety Majakowskiego
    przed jego samobójstwem?"

    Odpowiedź Radia Erewań: "Towarzysze, nie strzelajcie!..."

  • 5. Data: 2007-07-07 08:26:17
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości news:f6lmn9$Jak
> [...]
    > motywu. Nie wiem jak Wy ale ja w to 'samobójstwo' absolutnie nie wierze.
    > No dobra jakiś desperat, z rozchwianą psychiką, ale kobieta twardo
    Weź pod uwagę, że ona od dłuższego czasu wiedziała, że chodzą koło niej i
    szukają dowodów, żeby ją zamknąć. Żyła w stresie, że zostanie aresztowana,
    a ile trwa u nas tymczasowe aresztowanie to każdy wie, szczególnie Pęczak i
    Dochnal.Nie każdy ma siłę, żeby z luksusu wpaść do aresztu i tam dać sobie
    radę. I tym stanem psychcznym można też tłumaczyć jej zachowanie, a o tym,
    że będzie aresztowana wiedziała juz od dawna.
    ZiPi

  • 6. Data: 2007-07-09 08:40:50
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Zbyszek ZiPi napisał(a):

> [...]

    > aresztu i tam dać sobie radę. I tym stanem psychcznym można też
    > tłumaczyć jej zachowanie, a o tym, że będzie aresztowana wiedziała juz

    No skoro tak luźno sobie dywagujemy.

    1. Skoro wiedziała, że chodzą koło niej to dlaczego od razu sobie nie
    palnęła w serce?
    Sprawa druga oni nie przyszli jej aresztować, tylko coś niby poszukać.
    Kolejne wątpliwości:
    2. Dlaczego przyszli szukać w nocy?
    3. Dlaczego ten film tak dziwnie się urywa po 10s? Oni mają obowiązek
    kręcić całą akcję.
    4. Dlaczego w serce? Jakoś dziwnie mi się to kojarzy z dowcipem o
    kolesiu, który popełnił samobójstwo dźgając się nożem w plecy.

    Tak więc pewnie kluczem jest to co u niej znaleźli. I tego się pewnie
    nie dowiemy, bo pewna osoba która mogła by o tym powiedzieć, palnęła
    sobie w serce.

    Pozdrawiam,

  • 7. Data: 2007-07-09 11:16:42
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    Arek (G) napisał(a):

    > No skoro tak luźno sobie dywagujemy.
    >
    > 1. Skoro wiedziała, że chodzą koło niej to dlaczego od razu sobie nie
    > palnęła w serce?

    to pytanie do niej. ale roznica jest zasadnicza - do tej pory
    wystepowala jako swiadek w sprawie przeciwko Alexis. Przyszli postawic
    jej zarzuty, wiec jej rola procesowa zmienila sie zasadniczo.

    > Sprawa druga oni nie przyszli jej aresztować, tylko coś niby poszukać.

    Nieprawda. przyszli zatrzymac w celu doprowadzenia do prokuratury,
    przesluchania, postawienia zarzutow i ew. wystapienia o areszt, jesli
    je zeznania wskazywalyby na obawe matactwa. przed doprowadzeniem mieli
    przeszukac.

    > Kolejne wątpliwości:
    > 2. Dlaczego przyszli szukać w nocy?

    w jakiej nocy? przyszli o szostej rano, bowiem prawo zezwala na takie
    czynnosci od szostej. tego dnia przyszli do bodaj 11 osobo, chodzilo o
    to, aby wszystkie zatrzymac o jednej porzez, by nie wyszly z domu i
    nie mogly sie ze soba skontaktowac.

    > 3. Dlaczego ten film tak dziwnie się urywa po 10s? Oni mają obowiązek
    > kręcić całą akcję.

    bzdura. w ogole nie ma takiego obowiazku.

    > 4. Dlaczego w serce? Jakoś dziwnie mi się to kojarzy z dowcipem o
    > kolesiu, który popełnił samobójstwo dźgając się nożem w plecy.

    w jakie serce? w aorte. umarla bo sie szybko wykrwawila. W mojej
    ocenie, strzelajac do siebie z amunicji tzw. woreczkowej, chciala
    trafic do szpitala, ale nieszczesliwie trafila w aorte i sie
    wykrwawila. Popelnianie samobojstwa przy uzyciu amunicji woreczkowej
    (chociaz w domu jest ostra) jest zazwyczaj nieskuteczne.

    > Tak więc pewnie kluczem jest to co u niej znaleźli. I tego się pewnie
    > nie dowiemy, bo pewna osoba która mogła by o tym powiedzieć, palnęła
    > sobie w serce.

    Opowiadasz bajki, to, co znalezli jest w protokole przeszukania.
    Wiadomo m.in. ze zatrzymano np. twardy dysk z komuptera. Pewnie bedzie
    sie mozna z tego cos nowego dowiedziec, bo kobiety (patrz Jakubowska)
    sadza, ze pliki kasuje sie poprzez nacisniecie "delete"...

    ==>> pozdrawiam:-)
    ==>> Bungo

  • 8. Data: 2007-07-09 12:43:53
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Bungo napisał(a):

    > to pytanie do niej. ale roznica jest zasadnicza - do tej pory
    > wystepowala jako swiadek w sprawie przeciwko Alexis. Przyszli postawic
    > jej zarzuty, wiec jej rola procesowa zmienila sie zasadniczo.

    To prawda sprawdziłem to, przyjechali z zamiarem zatrzymania. Nie jak
    wspomniałem wcześniej. Ale wiele to nie zmienia, ile osób które
    zatrzymuje policja strzela sobie w serce? Zwłaszcza, że zarzuty wcale
    nie były i nadal nie są za silne.

> [...]
    > czynnosci od szostej. tego dnia przyszli do bodaj 11 osobo, chodzilo o
    > to, aby wszystkie zatrzymac o jednej porzez, by nie wyszly z domu i nie

    No dobra, niech będzie sens to jakiś ma.

    > bzdura. w ogole nie ma takiego obowiazku.

    Przyznaje, że nie potrafię tego uzasadnić. Słyszałem tylko w jakimś
    programie, że przy takich akcjach jak mają możliwości techniczne to
    trzeba nagrywać wszystko. Zupełnie nie rozumiem po co to nagranie
    zostało spreparowane, albo nagle przestali nagrywać.

> [...]
    > Popelnianie samobojstwa przy uzyciu amunicji woreczkowej (chociaz w domu
    > jest ostra) jest zazwyczaj nieskuteczne.

    Już to widze, kobieta lepsza od agenta 007, dokonuje kontrolowanego
    postrzału. Muszę przyznać, że wątek robi się całkiem ciekawy.

> [...]
    > z tego cos nowego dowiedziec, bo kobiety (patrz Jakubowska) sadza, ze
    > pliki kasuje sie poprzez nacisniecie "delete"...

    Ależ oczywiście tak pewnie jest. Ja tylko dywaguje. Ale jeżeli przyjąć,
    że nie popełniła samobójstwa to jaki byłby sens protokołowania
    wszystkiego? Nie zapominaj, że jej zeznania też mogły kogoś obciążyć. A
    babka głupia nie była. I bynajmniej nie mamy tu do czynienia z czymś w
    stylu afery rywina:)

    Arek

  • 9. Data: 2007-07-09 19:51:43
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    (ciach)

    Moim zdaniem była to egzekucja

    Jak by ją aresztowali to mogła by wkopać kogoś wyżej
    a tak to się pozbyli świadka.

    E.

  • 10. Data: 2007-07-10 13:47:11
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Etanol napisał(a):
    > (ciach)
    >
    > Moim zdaniem była to egzekucja
    >
    > Jak by ją aresztowali to mogła by wkopać kogoś wyżej
    > a tak to się pozbyli świadka.

    Ja tam nie chciałem tego powiedzieć na głos. Kto i skąd pisze wszystko
    wiadomo, a jakie czasy idą to nie wiadomo. Ale drogowskazy z napisem
    wolność jakoś tak co raz dalej.

    Tak na marginesie owa Blida miała ksywę "Żelazna Dama". Skłonności
    samobójcze były niewątpliwie jej mocną stroną.

    A.