  • 1. Data: 2007-07-06 16:29:54
    Temat: bezdomny z samochodem
    Od: "komorowa" <k...@i...net.pl>

    witam

    czy bezdomny moze posiadac samochod. jesli tak to jak go ma
    zarejestrowac????

    pzdr

    mk

  • 2. Data: 2007-07-06 17:05:04
    Temat: Re: bezdomny z samochodem
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    komorowa wrote:

    > czy bezdomny moze posiadac samochod. jesli tak to jak go ma
    > zarejestrowac????

    Ten sam problem dotyczy prawa jazdy i nowego dowodu osobistego ( jest
    tam tylko pozycja 'miejsce zameldowania' ).

    Ten kraj wciąż nie może wyjść z mentalności PRL-u.

  • 3. Data: 2007-07-06 17:57:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    komorowa wrote:
    > witam
    >
    > czy bezdomny moze posiadac samochod.

    Oczywiście.

    > jesli tak to jak go ma
    > zarejestrowac????

    A, tu jest problem, bo urzędasy nie mają na to "procedur" - a jak nie
    mają "procedur", to głupieją ;)

  • 4. Data: 2007-07-06 20:18:06
    Od: "maria jeżowska" <m...@W...gazeta.pl>

    Uważasz, że urzędnicy powinni kierować się nie procedurami tylko swoją mądrością?

    Zastanów się co piszesz.
    Wtedy każdy urzędnik postępowałby zgodnie z własnym wyobrażeniem o sprawie. Do
    czego by to doprowadziło? do tysiąca różnych decyzji w takich samych sprawach.

    Chciałbyś aby urzędnik załatwiał twoją sprawę według własnego uznania?
    Zastanów się!

  • 5. Data: 2007-07-06 20:52:13
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    maria jeżowska wrote:
    > Uważasz, że urzędnicy powinni kierować się nie procedurami tylko
    > swoją mądrością?

    No przecież rozmawiamy o sytuacji w której procedur brak,
    bo nasza administracja nie może pojąć, że obywatel nie musi być nigdzie
    zameldowany.

    Rozumiem, że wg Ciebie urzędnicy powinni w tej sytuacji nic nie robić.

  • 6. Data: 2007-07-06 21:27:23
    Od: wombi <w...@p...onet.pl>

    d852 pisze:
    > bo nasza administracja nie może pojąć, że obywatel nie musi być nigdzie
    > zameldowany.

    Zgodnie z obowiązującym stanem prawnym - musi.

  • 7. Data: 2007-07-06 21:34:05
    Od: Andrzej <w...@w...pl>

    d852 napisał(a):

    > Ten sam problem dotyczy prawa jazdy i nowego dowodu osobistego ( jest
    > tam tylko pozycja 'miejsce zameldowania' ).
    >
    > Ten kraj wciąż nie może wyjść z mentalności PRL-u.

    Mylisz się. Ten kraj jest w przedsionku IV RP !

    Andrzej

  • 8. Data: 2007-07-06 21:40:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    maria jeżowska wrote:
    > Uważasz, że urzędnicy powinni kierować się nie procedurami tylko swoją mądrością?

    Mądrością nie mogą, bo też nie mają. A szkoda.

    > Zastanów się co piszesz.
    > Wtedy każdy urzędnik postępowałby zgodnie z własnym wyobrażeniem o sprawie. Do

    Nie "zgodnie z wyobrażeniem" a "zgodnie z prawem".

    > czego by to doprowadziło? do tysiąca różnych decyzji w takich samych sprawach.

    ROTFL

    Obudź się - to się i tak dzieje.

    Pomijam taki detal, że tu nie chodzi o "decyzję" tylko o głupie wydanie
    dokumentów.

    > Chciałbyś aby urzędnik załatwiał twoją sprawę według własnego uznania?
    > Zastanów się!

    Strasznie się powtarzasz. Masz chyba jakąś procedurę odpisywania ;->

    Niech zgadnę: urzędas?

  • 9. Data: 2007-07-06 22:10:03
    Od: Krzysztof Roburst <r...@p...gazeta>

    On 2007-07-06, komorowa <k...@i...net.pl> wrote:
    > witam
    >
    > czy bezdomny moze posiadac samochod. jesli tak to jak go ma
    > zarejestrowac????

    Cześć,

    również miałem ostatnio podobny dylemat:
    http://preview.tinyurl.com/2f4a83

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

    --
    GN125 :-D
    F650GS wkrótce

  • 10. Data: 2007-07-06 22:18:20
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "wombi" <w...@p...onet.pl> wrote in message

    > Zgodnie z obowiązującym stanem prawnym - musi.

    Nie musi.
    Po pierwsze faktycznie moze mieszkac w kartonie na ulicy.
    po drugie osoby majace obywatelstwo polskie a mieszkajacy za granica nie
    musza byc nigdzie zameldowani, a dowod im sie nalezy. Zreszta takie dowody
    bez adresu jak najbardziej sa wydawane.