  • 1. Data: 2007-07-06 20:24:28
    Temat: przegłosowane zmiany w ust. o gosp. nieruchomościami....
    Od: wirgoo <b...@w...pl>

    Witam!
    Interia napisała:
    http://biznes.interia.pl/news/zmiany-w-nieruchomosci
    ach,939877

    Sprawdzałem stronę sejmu nie glosowali zdaje sie nad nowelizacją czy też
    projektem ust. o gosp. nieruchomościami... lub nie znalazłem.
    Jeśli ktoś miałby dostęp do glosowanego projektu to poproszę o link gdyż
    znacznie się różni od tego który był i jest na stronie Min.Budownictwa.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-07-06 21:22:28
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    W wiadomości:f6m8dv$3pl$...@n...task.gda.pl,
    wirgoo <b...@w...pl> napisał(a):
> [...]
    > Jeśli ktoś miałby dostęp do glosowanego projektu to poproszę o link
    > gdyż znacznie się różni od tego który był i jest na stronie

    Druk sejmowy 1914

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Ci, co tworzą historię,
    bardziej się muszą nabiegać niż ci, co ją piszą