  • 1. Data: 2007-07-06 13:24:55
    Temat: Podwoje OC
    Od: "Lukasz Golabek" <a...@o...pl>

    Posiadam podwojne ubezpieczenie komunikacyjne w dwoch firmach (nie zdazylem
    wypowiedziec umowy poprzedniego wlasciciela samochodu bo nie bylo mnie w kraju).
    Co sie stanie gdy sprzedam samochod? Czy osoba nabywajaca go bedzie mogla
    wybrac sobie z ktorego ubezpieczenia chce korzystac? Czy moge sprzedac ten
    samochod, a nastepnie kupiec wypowie jedna z umow i dkupic pojazd z jednym oc.
    Czy nabywajacy bedzie musial go przerejestrowywac na siebie czy wystarczy ze
    sprzedam a potem odrazu odkupie samochod? Czy przy sprzedazy samochod ktorego
    jestem wlascicielem moge stac sie jego wspowlascicielem?