  • Data: 2010-05-21 10:58:14
    Temat: Re: Odmowa naprawy gwarancyjnej komputera [od Toshiby do Opla]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Gut <m...@w...pl> pisze:
    > uwazasz ze toshiba ryzykowalaby utrate dobrego imienia ?
    > ja nie.

    Ja *TAK*. Po tym jak poczytałem (w GW z tego tygodnia) jak firma Opel
    potrafiła ganiać się latami po sądach (teraz 6 lat) z facetem który kupił
    jej produkt za 250 tyś. który się psuł "regularnie i co trochę",
    odmówiła wymiany oraz teraz dołączyła rachunek na parędziesiąt tysięcy
    za parkowanie przez lata procesu to chęć domniemywania troski o dobre
    imię własne mi *przeszła* jak ręką odjął (również co do japońców).
    [ Po sześciu latach sprawa jest w pierwszej instancji i wreszcie
    powołano rzeczoznawcę ]

    > wiem natomiast ze zdarzaja sie serwisy paprakow ktorzy wróżą z fusów
    > zatrudniajac ludzi z lapanki.

    A niby *porządna* firma to podpisuje do k.... n.... umowę z
    "takimi serwisami" i potem rżnie głupa że sprawa serwisu jest
    załatwiona?

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Właściwa miara pewniejsza jest od nadmiaru.