  • Data: 2010-05-21 10:52:18
    Temat: Re: Odmowa naprawy gwarancyjnej komputera
    Od: "NieJorgnijSie" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja miałem przejścia z serwisem HP - sprzedaliśmy jednej firmie około 60
    różnych HPków. Część na gwarancjach onsite nbd, częsć na standardowych. I
    kiedy niektóre się popsuły odsyłaliśmy je do Bydgoszczy do
    firmy-podwykonawcy HP (Jabel / Jabil czy jakoś tak). W jednym przypadku
    zakwestionowano naprawę laptopa ze względu na pęknięty plastik na płyci
    głównej (jakiś konektor klawiatury - która nigdy nie była ruszana więc to
    oni musieli przy demontażu wyrwać). Szczęśliwie miałem kolegę w centrali HP
    na Szturmowej w W-wie i po jednym telefonie załatwił sprawę. Na moje
    pytanie - czemu serwis tak leci w kulki kolega odpowiedział - muszą 'uwalić'
    jedną na 20-30 napraw żeby się wykazać przed HP wnikliwym sprawdzaniem
    sprzętu. Pół biedy jak uwalą sprzęt ewidentnie uszkodzony z winy usera,
    gorzej jak szukają dziury w całym. Żeby było ciekawie, serwis onsite nigdy w
    naprawianym sprzęcie nie szukał dziury w całym :) ale to już inna firma i
    inny podwykonawca.