  • Data: 2010-05-21 11:10:41
    Temat: Re: Odmowa naprawy gwarancyjnej komputera [od Toshiby do Opla]
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no coz... ja bardziej obracam sie w sprzecie konsumenckim duzo tanszym....
    ciekawe jest to co opisales.
    mam osobiscie problem z jedna firma ktora odmawia mi korekty faktury na lapa
    ktory juz 5ty raz leci do serwisu (juz nawet klientowi zwrocilem pieniadze)
    ale nie jest to duza firma. konsekwencja bedzie taka ze straca swojego
    resellera plus zla reklama.

    co do toshiby, acerkow i hp to generalnie nie mialem zadnego problemu zdaje
    sie ze nigdy (poza tym jednym przypadkiem z matryca).
    serwis brothera kombinuje czasami (dea) ale ogolnie jestem tez zadowolony z
    ich pracy.