    From: "Jakub" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odliczanie punktów a fotoradary
    Date: Tue, 28 Dec 2004 19:25:45 +0100

    "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> wrote in message

    > I jest 'jasno podany' tyle, że w rozp. MSWiA z 20.12.2002 r. (§ 8)

    Dzięki za rozporzadzenie.

    Par. 8 pkt 6. Odbycie szkolenia nie powoduje zmniejszenia
    liczby punktów otrzymanych za naruszenia przepisów
    ruchu drogowego wobec osoby, która przed jego rozpoczęciem
    dopuciła się naruszeń, za które suma
    punktów ostatecznych i wpisanych tymczasowo przekroczyła 24.

    Odywam kurs, wysyłają zaświadczenie (ciekawe ile czasu idzie i jak szybko je
    wpisują - co ma znaczenie w zależności, od interpretacji) Zmniejszają o
    6pkt. Za kilka dni
    przychodzę z wezwaniem w sprawie fotki z radaru. Zdjęcie jest sprzed odbycia
    kursu. I co robią. Wszakże punkty już odliczyli, ani oni ani ja nie
    wiedzialem o fotce. W pkt 6 jest napisane "za które suma
    punktów ostatecznych i wpisanych tymczasowo przekroczyła 24." czyli dotyczy
    punktów wpisanych (chociaż inna interpretacja by się odnosiła do "naruszeń,
    za które suma... ") Czy Policja anuluje poprzednie odliczenie, czy nie?

    Jakub