  • Data: 2018-09-05 13:29:22
    Temat: Re: Odległość stojaków na motocykle od budynku
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-05 o 13:25, Tomasz pisze:

    > wiadomości news:pmodsv$3rs$2@node2.news.atman.pl...

    > A słów "dalej od budynku" nie rozumiesz?

    Nie napisałeś, że latarnie były dalej od budynku.

    > Zaczyna się rok szkolny
    > w podstawówkach, może Cię jeszcze przyjmą.

    Po co mnie mają przyjmować, skoro to ty nie umiesz pisać, nie mówiąc już
    o zadawaniu pytań?

    > I o tym, że gdy motocykl rusza wypuszcza kłęby spalin też nie wiesz.

    Nie wypuszcza kłębów spalin, a jeśli wypuszcza, to najmniejszym
    problemem jest w tym, czy stał przy stojaku, czy nie stał przy stojaku.

    > Szkoda mi Ciebie.
    >
    > Koniec dyskusji z Tobą. Nie będę Ci więcej tłumaczył abecadla.

    Głupiś byłeś, głupiś pozostaniesz. Tylko mi szkoda tych motocyklistów,
    że się z takim tępym trepem-administratywistą muszą użerać.

    --
    Liwiusz