  • Data: 2018-09-06 03:15:51
    Temat: Re: Odległość stojaków na motocykle od budynku
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-09-05, Tomasz <t...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...zoho.com> napisał w wiadomości

    > Szkoda, bo motory są bardziej uciążliwe niż samochody.
    > Miejsca dla samochodow są wydzielone na jezdni, a od budynku
    > dzieli je szerokość chodnika. Miejsca dla motorow są na chodniku,
    > pod oknami.
    > Ponadto wystarczy chwilę posłuchać ruchu ulicznego. Co najbardziej
    > słychać? - nie samochody, a właśnie motory. Chyba niektóre są
    > celowo tak przerabiane żeby wszyscy słyszeli, że gość MA motor.

    Bo jest grupa pacanów, która faktycznie ma potrzebę, ale to nie ejst
    normalne uzytkowanie motoru.

    > Stojaki to są boczne ramy przykręcone do podłoża. W żaden sposób
    > nie wymuszają parkowania przodem do budynku. Co więcej, część

    Jesteś pewien? Z ciekawości, masz gdzieś jakies zdjęcie, jak to Twoje
    konkretnie wygląda? Dla części motorów pewnie tak, ale zwykle przód jest
    bardziej ujednolicony konstrukcyjnie i ma większe mozliwośći
    unieruchomienia koła.

    > kierujących od raz przestawia motor tyłem do budynku, tak żeby potem
    > łatwiej im było wyjechać. Co ich obchodzi, że mieszkający na parterze
    > będą mieli cały ich smród w mieszkaniu. Oni mieszkają wyżej lub mają
    > okna z drugiej strony budynku.

    To niech wspólnota/spóldzielnia wywiesi tablice, że parkowanie tylko
    przodem. Nie trzeba zakładac złej woli. Można brak wyobraźni.

    --
    Marcin