  • Data: 2018-09-05 14:58:38
    Temat: Re: Odległość stojaków na motocykle od budynku
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-05 o 14:55, Tomasz pisze:

    > Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    ource=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi59J3EzKPdAhVRa1
    AKHRCTAX8Q_AUICigB

    > Stojaki są przykręcone grubymi, wieloma śrubami do podłoża. Inaczej
    > złodziej zabrałby
    > motocykl razem ze stojakiem ;).Tysiace takich są w miastach, chociażby
    > do rowerow.

    Trochę przypominasz mi Animkę - pieprzysz bzdury, a jak ktoś ci wytyka
    twoją głupotę, to nawet tego nie rozumiesz, tylko z uśmiechem
    kontynuujesz wątek w jakimś pobocznym temacie pozornie tylko związanym z
    poprzednim.

    Co to ma do rzeczy jak są montowane stojaki?

    --
    Liwiusz