  • Data: 2018-09-05 19:01:42
    Temat: Re: Odległość stojaków na motocykle od budynku
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakbyś chciał coś z tym zrobić, to musiałbyś wykazać istotną
    > uciążliwość. Samo ustawienie stojaka takiej uciążliwości nie powoduje.
    > Sam jeżdżę na codzień motorem i nie wiem, jak przy normalnym uzytkowaniu
    > miałoby to być uciążliwe. A jak jeszcze ten stojak jest zamontowany
    > zgodnie z podstawową logiką dla jednośladów, czyli przód motoru do
    > frontu bloku to już w ogóle.

    No akurat mogą być uciążliwe nawet przy normalnym użytkowaniu. Część
    dzbanów robi puste wydechy.

    Z drugiej strony masz takich dzbanów, co jak zaparkujesz w garaży to
    mają problem, że sobie w boczku stoisz (garaż ma pojebnaną sytuację
    prawną - jest częścią wspólną wszystkich, nawet tych nie "posiadających"
    miejsc, natomiast niektórzy mają prawo do "wyłacznego korzystania z
    miesca AX". Za utrzymanie płacą wszyscy. No więc im przeszkadza, bo inni
    też będą chcieli (a nimby czemy mają nie chcieć skoro to ich
    wpsółwasnośc i za to płacą). Jak zaparkujesz na zewnątrz, to im
    przeszkadza bo hałasuje zanim odjedziesz.

    Shrek