  • 61. Data: 2007-04-27 14:16:33
    Temat: Re: Ochroniarze w markecie
    Od: Sebcio Łastowski <s...@n...com>

    Johnson pisze:

    > A poza tym w TYM wątku spytałem tylko jak sens ma upieranie się, że
    > plecaka się nie pokażę. Zainteresował mnie tylko aspekt psychologiczny.

    To kwestia indywidualna. Ja mogę nie mieć obiekcji pokazania zawartości
    plecaka, Ty też nie. Nie oznacza to że mielibyśmy negować prawo do
    odmiennej decyzji innego człowieka. Zwykle pokazanie plecaka wyklucza
    ryzyko powstania "dymu", ale z drugiej strony może być dyshonorem dla
    mnie gdy jakiś zakompleksiony gbur którego szczytem marzeń jest nosić
    plakietkę "Ochrona" (vide "Poranek kojota") ma ekstatyczną przyjemność w
    rewidowaniu plecaków. Wszystko zależy więc od sytuacji. W końcu duża
    część ochroniarzy to normalni, mili i grzeczni ludzie.

    W każdym razie prawem każdego jest mieć "widzimisię" nieokazywania
    zawartości plecaka i tego prawa należy szanować. Ktoś może mieć tam
    różne rzeczy, których nie chciałby pokazywać - kasety porno, damskie
    ciuszki, pistolet na wodę, brudne gacie etc.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio Łastowski * Gdańsk, PL

  • 62. Data: 2007-04-27 15:23:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:04q7g4-ug1.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Po przypadku zaciągnięcia siłą do "kanciapy" osoby robiącej zdjęcia z
    > zewnątrz terenu fabryki mało które zachowanie cieciów mnie zaskoczy...
    > Zgadzam się, że to mało prawdopodobne, ale chyba przyznasz, że możliwe.

    No idiotów na tym świecie nie brak faktycznie. Ale raczej mało prawdopodobne.
    Kontynuacja ataku pomimo ucieczki klienta kwalifikuje się faktycznie do użycia
    drastycznych metod obrony.

  • 63. Data: 2007-04-27 18:11:04
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Johnson napisał(a):
    > Może Kam-wi się będzie chciało :) ?

    nie chce się
    nie mam nastroju na pisanie do ściany
    zresztą pisałem to więcej razy od Ciebie, więc Ty się pomęcz ;)

    KG

  • 64. Data: 2007-05-03 19:34:16
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik castrol napisał:

    > Owszem, zwlaszcza ochroniarze marketow. Dziwne ze na zachodzie nie
    > stosuje sie tego typu praktyk. Na szczescie i u nas taki proceder zanika.

    Na zachodzie spotkałem się z przypadkiami, że ktoś czegoś zapomniał
    kupić, a już zapłacił i wyszedł za kasy, to nikt nie robił najmniejszego
    problemu, żeby wejść z powrotem na sklep z wózkiem pełnym zakupów,
    dobrać z półki co potrzeba i zapłacić przy kasie za nowe produkty.
    wszystko z uśmiechem, uprzejmym "proszę" "dziękuję". o wchodzeniu z
    plecakami i innymi torbami nie wspominając. IMHO różnica między zachodem
    i naszym krajem polega na tym, że tam nie traktuje się wszystkich
    klientów jako podejrzanych o bycie złodziejem.

    ps: i tak u nas się sporo zmieniło: pamiętacie głośnie w mediach kilka
    lat temu przypadki zatrzymań przez ochronę, zamykania, przetrzymywania i
    przeszukania w jakichś pomieszczeniach ochrony?

    pozdr

  • 65. Data: 2007-05-04 17:39:23
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 03 May 2007 21:34:16 +0200, o`rety napisał(a):

    > ps: i tak u nas się sporo zmieniło: pamiętacie głośnie w mediach kilka
    > lat temu przypadki zatrzymań przez ochronę, zamykania, przetrzymywania i
    > przeszukania w jakichś pomieszczeniach ochrony?

    Sam mialem nieprzyjemnosc sie znalezc w tkaim pokoiku.
    Mlody bylem, to nie widzialem, ale dzis juz sa komorki, to od razu na
    policje trzeba dzwonic bez slowa.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 66. Data: 2007-05-06 21:11:01
    Od: "jarek" <j...@o...pl>

    Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > temu przypadki zatrzymań przez ochronę, zamykania, przetrzymywania i
    > przeszukania w jakichś pomieszczeniach ochrony?

    co do zakazu wnoszenia plecakow, u nas tez sa w sklepach niektorych.. ale
    zawsze jak mnie jakis "mily pan z ochrony" poprosi o zostawienie w
    przechowalni plecaka to mu mówie ze mam w nim dokumenty i sprzet o wartosci
    kilku tysiecy (np kamere...) i czy odpowiadaja za ewenetualne uszkodzenie..
    aha hmm nie?? to niech pan spada.... ;-)

  • 67. Data: 2007-05-06 21:26:02
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    jarek pięknie wystukał(a):

> [...]
    > kilku tysiecy (np kamere...) i czy odpowiadaja za ewenetualne uszkodzenie..
    > aha hmm nie?? to niech pan spada.... ;-)

    Co za problem? Obfoliuje Ci ten plecak i możesz sobie z nim łazić po
    sklepie.

    --
    animka

  • 68. Data: 2007-05-06 21:52:27
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message

    >Co za problem? Obfoliuje Ci ten plecak i możesz sobie z nim łazić po
    >sklepie.

    Ciekawe jak to zrobi?

  • 69. Data: 2007-05-06 22:00:24
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    witek pięknie wystukał(a):

    > Ciekawe jak to zrobi?

    U nas na wsi ochroniarze w supermarketach tak robią. Wsadzają w folię i
    stemplują. Ludzie nieraz sami się zgłaszają z dużymi torbami i plecakami.

    --
    animka

  • 70. Data: 2007-05-06 22:28:22
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    >witek pięknie wystukał(a):

    > U nas na wsi ochroniarze w supermarketach tak robią. Wsadzają w folię i
    >stemplują. Ludzie nieraz sami się zgłaszają z dużymi torbami i plecakami.

    Dobrze, że nie każą zdrowaśki odmówić.
    Ludzie sami sobie na głowę pozwalają włazić.