  • Data: 2003-06-02 20:33:57
    Temat: Re: Ochrona plodu (pilne!!!!)
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Leszek napisał:

    > Dzięki za "życzenia".
    > Dobrze to świadczy o twoim człowieczeństwie.Nigdy nie popełniłeś żadnego
    > błędu w pracy.

    To po prostu zwykła zazdrośc.
    Jak ja sie pomyle, słono za to płacę, chociaż z mojego powodu nikogo
    nogami do przodu nie wynoszą.
    Za mna żadna korporacja murem nie stoi, nie ma mi kto tyłka bronić,
    zawsze znajdzie sie biegły który nie zostawi na mnie suchej nitki jak
    cos mi nie pójdzie.
    Żaden kodeks "etyki" nie zakazuje mu mnie objechać jeżeli tylko jest za co.

    Tak... to zwykła zadrość.

    > A może jesteś tylko niedojrzałym "teoretykiem" niue znającym życia a
    co za
    > tym idzie pozbawionym tolerancji??

    Nie uzywaj słów których nie rozumiesz.

    Maddy