  • Data: 2003-06-03 09:17:14
    Temat: Re: Ochrona plodu (pilne!!!!)
    Od: Arni <a...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek wrote:

    > Nie, nie płacę.Proste?

    tak, w zwiazku z tym w panstowej placowce zdrowia jesli lekarz przez
    swoje niedbalstwo usmierci Ci dziecko powiedz mu: ja panu nie zaplace.

    > I co? Będą walczyć aby wsadzić lekarza do więzienia aby ulżyć bólowi?
    > Tylko mi nie mów że robi się to w trosce o potencjalnych "innych" bo i tak
    > nie uwierzę.
    > Robi się to tylko i wyłącznie z zemsty.A wszystko to w społeczeństwie gdzie
    > 90% ludzi deklaruje się jako chrześcijanie.

    nie, beda zyc ze swiadomoscia ze jesli lekarz teraz popelnil blad i uzna
    to za normalne to nastepnym razem tez dziecko moze umrzec. Nie znasz
    takie go pojecia jak odpowiedzialnosc zawodowa? To po cholere ci lekarze
    wykupuja sobie OC ? Po co wogole jakies prawo karne? Wybaczyc wszystkim
    i juz.

    --
    Arni
    '84 HONDA CB 650 SC "Jaszczomb"