  • Data: 2003-06-04 06:30:58
    Temat: Re: Ochrona plodu (pilne!!!!)
    Od: Arni <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "Arni" <a...@m...org> napisał w wiadomości

    > Jeśli takie porównanie podpowiada Ci Twój umysł to sorry, ja wymiękam.

    nie wymiekasz bo jestes beton - trudny do zarąbania. My od samego
    poczatku mowimy o ludzkim zyciu gdzie wszelkie normy odnoszace sie do
    spraw materialnych sa za slabe a Ty wyjezdzasz ze swoją zemstą.
    Usilowalem Ci to wlasnie uzmysłowic ze jestes cynikiem i chyba nigdy nie
    straciles nikogo bliskiego przez ludzka glupote. Skoro tego nie
    rozumiesz to trudno, dalsza dyskusje uwazam za bezprzedmiotową.

    --
    Arni
    '84 HONDA CB 650 SC "Jaszczomb"