  • 61. Data: 2011-06-04 15:15:42
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych, a lista obecności
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > To jest tylko publicystyka. GIODO nie tworzy prawa ani nie dokonuje
    > wiążącej wykładni.

    Ty też tylko sobie tutaj piszesz

  • 62. Data: 2011-06-04 15:22:39
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Tylko w szczególnych okolicznościach. Zwykłemu obywatelowi nie.
    > A zatem w tych szczególnych okolicznościach jest dana osobową i tylko
    > wtedy. Poza nimi nie jest.

    W okolicznościach przetwarzania danych osobowych o czym mowa. Reasumując:
    kolejne pierdoły.

  • 63. Data: 2011-06-06 10:33:51
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych, a lista obecno?ci
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 04.06.2011 10:48, Lady Heather pisze:
    > Pewnie dlatego latami sie podpisywales Tristan Alder albo Tristan hrabia
    > Alder

    DODATKOWO. Od ponad 10 lat na pewno podpisuję się imieniem i nazwiskiem.
    Owszem, do około 2009 stosowałem również dodatkowo pseudonim
    ,,artystyczny''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 64. Data: 2011-06-07 13:51:37
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > W księdze wieczystej nie tyle jest nazwisko co całkiem sporo pośredniej
    > wiedzy o możliwościach finansowych. Zazwyczaj nie mam ochoty wywieszać
    > swoich zarobków obok nazwiska na domofonie, ale tutaj wyrecza mnie
    > państwo.

    Napisz prosze co takiego jest w tej księdze wieczystej o twoich
    mozliwościach finansowych?

    Krzysiek

  • 65. Data: 2011-06-07 14:00:11
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 07-06-2011 15:51, Kris pisze:

    > Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Napisz prosze co takiego jest w tej księdze wieczystej o twoich
    > mozliwościach finansowych?

    No stać go było na ten dom czy mieszkanie, ewentualnie widać jaki kredyt
    bank mu dał.

    Swoją drogą ciekawe, czym kolega wrażliwy na ujawnianie swoich
    możliwości finansowych (a muszą być spore) jeździ?
    Matizem?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 66. Data: 2011-06-08 09:26:45
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > No stać go było na ten dom czy mieszkanie, ewentualnie widać jaki kredyt
    > bank mu dał.

    Ale osoba chcaca zrobić kuku Sebastianowi przeciez nie zacznie od grzebania
    po księgach wieczystych. Bo niby jak? W przeglądarce ksiąg wieczystych nie
    znajdzie jego nieruchomości po nazwisku.

    > Swoją drogą ciekawe, czym kolega wrażliwy na ujawnianie swoich możliwości
    > finansowych (a muszą być spore) jeździ?
    > Matizem?

    Ciekawe;))