    Subject: Re: Obrona konieczna - granice. Ex zagajenie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <59e137f8$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
    <orsiv7$cav$1@node2.news.atman.pl>
    <59e1efe2$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
    <ortl4i$bkg$1@node2.news.atman.pl>
    <59e2621b$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <59e26e82$0$5159$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <os01gs$d8$1@node1.news.atman.pl>
    <59e3e47e$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
    <os0r0c$7bi$1@node2.news.atman.pl> <os1tm1$r92$1@node1.news.atman.pl>
    <os212o$8r3$1@node2.news.atman.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Mon, 16 Oct 2017 17:12:20 +0200

    W dniu 16-10-17 o 12:18, RadoslawF pisze:

    > Forsuje tezę że nie mając dowodów nie aresztują podejrzanych na
    > podstawie poszlak.
    > Forsuje tezę że Pan Poseł chciał zatrzymać atakując zabitego i pomija
    > że go szukał a po zdarzeniu w autobusie miał wyraźny motyw do swojego
    > czynu.

    Czyli jednak coś w tym autobusie się działo?

    > A ty czytasz to co cytujesz?
    > Do śmierci nie doszło w autobusie przy tak ważnych dla ciebie "świadkach".
    > Więc co oni wniosą do tematu zabójstwo czy obrona konieczna?

    Stan początkowy był taki, że domniemany sprawca pedofilii jechał
    autobusem, zaś Poseł biegał za autobusem. Uważasz, że ustalenie, jak to
    się stało , że mężczyźni dali sobie po pysku na chodniku nie ma nic do
    rzeczy?

    > Skoro policja informacji nie udziela to używają takich źródeł jakie znajdą.

    Jakich źródeł? To są insynuacje wyssane z palca.