  • Data: 2017-10-16 22:14:58
    Temat: Re: Obrona konieczna - granice. Ex zagajenie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16-10-17 o 21:12, RadoslawF pisze:

    > Zacznij może od przeczytania dostępnych materiałów bo zaczynasz już
    > jakieś nowe historie wymyślać o lataniu Pana Posła za autobusem.

    http://www.newsweek.pl/polska/tato-go-zmiksowal,9100
    7,1,1.html:
    (...) Pijany mężczyzna gdzieś się jednak ulotnił, więc Jackiewiczowie
    poszli do sklepu. Gdy wracali z zakupami do domu, Anna zobaczyła w
    autobusie mężczyznę, który przypominał jej napastnika. Jackiewicz
    wyskoczył więc z samochodu na przystanku MPK i poprosił kierowcę o
    wezwanie policji. Chwilę potem doszło do szarpaniny: mężczyzna uderzył
    głową o beton i stracił przytomność. (...)

    http://wyborcza.pl/duzyformat/1,127290,20657118,cios
    -posla-dawida-jackiewicza.html:
    (...) Gdy cztery lata temu przeczytałem prokuratorskie akta sprawy
    Marchela, też miałem wątpliwości. Nie wiadomo na przykład, dlaczego
    poseł Jackiewicz, dowiedziawszy się o napaści na żonę i dziecko, nie
    zawiadomił policji. Zamiast tego ruszył sam na poszukiwanie. (...)

    Tyle znalazłem tu podlinkowanych. Nie będę wyszukiwał innych, bo to bez
    sensu. Obydwa tu podlinkowane źródła mówią jednak o "lataniu za
    autobusem". Jeli twierdzisz coś innego, to wskaż źródło.