  • Data: 2005-08-21 01:52:41
    Temat: Re: Obraza przez gg
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zly" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:de7vpd$ngj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Mozesz rozwinac?

    Jasne. Przeciwnik nie bylby w stanie wykazac, ze to ja jestem autorem
    tej wiadomosci, a ja bym temu zaprzeczyl. Bo od tego by przeciwnik
    musial zaczac. Najprawdopodobniej zostalby powolany biegly, za
    ktorego, po oddaleniu pozwu, zaplacilby powod. Dodatkowo, poniewaz nie
    mam zwyczaju rano wstawac, a takie rozprawy to chyba bywaja rano,
    wzialbym jakiegos zaprzyjaznionego radce w celu reprezentowania mnie w
    sadzie. Zasadzone koszty zastepstwa po oddaleniu pozwu, zaplacilby
    powod. A im dluzej by to trwalo, tym wieksze koszty by poniosl.

    marekz