    From: "A. Filip" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiązek zmiany hasła w programach
    Date: Fri, 13 May 2016 10:35:42 +0200 (CEST)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > W dodatku osiągany cel jest odwrotny od zamierzonego - w banku mam
    > trudne hasło od lat, które mam tylko w pamięci; do programu, do
    > którego muszę co miesiąc zmieniać hasło, mam hasło zapisane w kajecie,
    > w dodatku tak proste, jak się tylko da.

    A jak cię to zabezpiecza przed "wyciekiem" hasła _z samego banku_,
    kolejnymi dziurami w sile szyfrowania/zabezpieczania połączenia?
    Dla mnie _ważne_ hasła powinno się zmieniać _przynajmniej_ co rok.

    A co do zabezpieczania sobie dupy masz sporo racji IMHO.

    --
    A. Filip
    Syty nie myśli o głodzie. (Przysłowie abisyńskie)