  • Data: 2016-05-13 19:07:12
    Temat: Re: Obowiązek zmiany hasła w programach
    Od: kapitalikk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie są tajne, ale nie ja je opracowywałem i nie czuję się upoważniony do
    > ich rozpowszechniania.

    > Zwróć się do ABW. Oni na szkoleniach rozdają taką płytę z wytycznymi.
    > Nie jest tajna. Dostaje je każdy uczestnik wraz z odpowiednim certyfikatem.

    Robercie ... nie muszę się zwracać do kogokolwiek.
    Ty i ja żyjemy w kraju, gdzie co jakiś czas wybucha bomba!!!!
    Dane firmy ubezpieczeniowej wyciekły!!!!
    Jakieś tam zabezpieczenia baz danych firm komercyjnych ... złamano.
    Czytałem w internecie, że są do kupienia różne bazy danych (z pewnością
    wszystkie legalne:)), po 20 gr za rekord.
    Poczekam, będę miał bazę, jaką będę chciał.
    Pytanie: A po co mi?
    Czasami spotykam specjalistów od zabezpieczeń baz danych, którzy na
    zapytanie o skuteczność zabezpieczeń uśmiechają się dwuznacznie,
    zamawiając "piwo bezalkoholowe" i stwierdzają, że zabezpieczenia
    stosowane przez urzędowych programistów są skuuuteczne.