  • Data: 2005-08-21 02:14:27
    Temat: Re: Obcy mężczyzna w moim domu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcel-ak wrote:

    > No gościu, ale weź tylko nie rżyj... jeszcze o tej porze, wkurzające...

    Wolny kraj. Śmiać się wolno.

    > wiesz, ciesz sie, że nie jesteś na wyciągnięcie ręki!

    A jakbym był, to co, szczeniaku?

    > Zrozum, mam dopiero
    > 18 lat, uczę się...

    Nawet nie próbujesz się uczyć, sądząc po twojej reakcji.

    > O ile go znam, to adekwatna byłaby dla niego kara śmierci.

    Bogu dzięki ani nie tworzysz ustaw, ani ich nie egzekwujesz.

    > Zapomnij chłopie.

    Aha, rodzice też nie chcą wyrzucić obiektu twojej nienawiści?

    >Co prawda himen taki nie jestem, ale może we 2 damy mu
    > radę?

    ROTFL

    > Hm, raczej nie mam czego, raz, że nie jestem gejem i mi się ten mężczyzna
    > stanowczo nie podoba, dwa, że wiem ile on wart. Myślę, że dokładnie tyle
    > samo co Twoje komentarze.

    No to jak siostra nie odbija ci twojego faceta, to w czym problem? Jej
    łóżko - jej sprawa.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)