    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Date: Tue, 30 Apr 2013 15:19:25 +0200
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <kljmf1$abv$1@node1.news.atman.pl>
    <517d6751$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <kljq36$egk$2@node1.news.atman.pl>
    <517e1738$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllhe8$659$1@node1.news.atman.pl>
    <517e4e3c$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllk0m$8sr$1@node1.news.atman.pl>
    <517e5a26$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllmf0$bcs$1@node1.news.atman.pl>
    <517e614c$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllott$dsd$1@node1.news.atman.pl>
    <517e6d02$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllr96$g95$1@node1.news.atman.pl>
    <517fa01a$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
    <klofa7$u11$1@node2.news.atman.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > No, w Polsce i w ogóle Europie to póki co głównie usiłując wprowadzić ;)

    No właśnie - usiłująć.

    > Pomijając przemycenie religii do państwowych szkół,

    O - to jest fakt.

    > Jakich założeniach?

    Że jestem osobą religijną.

    > Ja nic nie zakładam. Założenie (że iluś jest)
    > uczyniłeś ty - póki nie wyliczysz i nie uzasadnisz ilu, każda liczba
    > większa od zera to twoje urojenie.

    Dopszz. Osobiście chętnie cię uduszę za poglady i sposób ich wyrażania,
    gdyby nie to, że przykazanie "nie zabijaj" zostało mi wpojone w
    dzieciństwie.

    > Wymieszały się ze szczątkami budynku?

    No, samolot to dziecinna zabawka, może się zgubić.

    > To ta strona od UFO? ;)

    Sam oceń.

    > A czy był wcześniej w historii taki okres,

    Ale był, czy nie?

    > kiedy ludzie latali, potem
    > przestali i dopiero niedawno na nowo trzeba było balony i samoloty
    > wymyślać?

    Muzułmanie się nie przejmują, tylko dbają o przyros wyznawców. Nie wyjdzie
    na Twoje.

    > [ciach]

    > O'rly?

    yes

    > [ciach]

    > Tak. Szatana. Wg idioty Śmiejaka. Pfff.

    Nie tylko.

    > Podobnie jak Brevik. I sam się przyznał, że nie widzi nic złego w
    > napadnięciu i wybiciu całego miasta innowierców.

    Kim jest Breivik wiesz tyle, ile naspekulują media.

    > Póki co całkiem nieźle sobie z tą fatwą żyje ;)

    W przeciwieństwie do tłumaczy jego dzieła.

    Nie mylę.

    J.

    www.kontestacja.com