    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Mon, 29 Apr 2013 14:26:37 +0200
    <kliu2v$g6n$1@node1.news.atman.pl>
    <517d468d$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <kljjb8$6ve$2@node1.news.atman.pl>
    <517d5b8a$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <kljmf1$abv$1@node1.news.atman.pl>
    <517d6751$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <kljq36$egk$2@node1.news.atman.pl>
    <517e1738$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllhe8$659$1@node1.news.atman.pl>
    <517e4e3c$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllk0m$8sr$1@node1.news.atman.pl>
    <517e5a26$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllmf0$bcs$1@node1.news.atman.pl>
    <517e614c$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 29.04.2013 14:02, krys pisze:

    > No nie zaprzeczysz chyba, że kościoły jednak pełnią jakąś rolę przewodników
    > życiowych?

    Nie zaprzeczę. Za podobnego przewodnika robiła NSDAP z guru Hitlerem na
    czele.

    > No i co takiego złego głosi choćby KK?

    Homoseksualizm to choroba.
    Antykoncepcja jest zła.
    Macie bezmyślnie słuchać i bezdyskusyjnie wykonywać polecenia.
    Papa ma zawsze rację.
    Macie bezkrytycznie wierzyć w bajki, zamiast zadawać pytania.
    (i historyczne)
    Niewolnictwo jest OK.
    Innowierców należy zabijać.
    Pyskujące kobiety, co za dużo wiedzą, należy palić na stosie.
    Ziemia jest płaska, a kto temu przeczy to heretyk i powinie zginąć.

    > Nie.

    Czyli równie dobrze odpowiedź na twoje "ilu" może brzmieć "zero".

    > A widzisz - Ty wierzysz oficjalnemu nurtowi.

    ??

    > Ja nie bardzo.
    > Więc sam sobie tłumacz.

    Ja generalnie nikomu nie wierzę i wszystko kwestionuję. Z takimi
    rzeczami jak ZUS i podatki zgadzam się tylko i wyłącznie na zasadzie
    mniejszego zła i mam nadzieję na dalszą stopniową ewolucję społeczeństwa
    w kierunku, kiedy ambicją ludzi będzie praca na rzecz społeczeństwa
    nawet jeśli nie będzie ku temu żadnego, w tym ekonomicznego, przymusu.

    > Nie ma takiej opcji.

    Ależ jest.

    > Zawsze będzie jakaś religia.

    To jesteśmy zgubieni.

    > Pieniądz, telewizja...
    > Ludzie po prostu tego potrzebują, gdyby było inaczej, religie by wyginęły.

    Póki co owszem, bo ludzie są jeszcze bardzo prymitywnymi stworzeniami.

    Ale to się zmienia.

    [ciach]

    > Ale przeszkadza Ci, ze ktoś wierzy w bajki? Szkodzi Ci to w czymś?

    Przeszkadza mi, jeśli swoje urojenia próbuje przekuć na dotyczącą także
    mnie rzeczywistość.

    Póki nie dotyka to innych, może sobie wierzyć nawet że jest małym
    czajniczkiem do herbaty. Czy ja mu zabraniam? Nie. A że w mojej ocenie z
    tego powodu jest idiotą to już moje prawo do wolności.

    > Tania odwaga

    ??

    > Jak Nergal co był chojrak i podarł Biblię.

    Nie chojrak, tylko to była tania promocja. Nie zamierzam drzeć ani
    Biblii, ani Koranu, ani Harrego Pottera, ani Mein Kampf. Bo po co? To
    domena fundziaków.

    > Jakoś nie wpadł na pomysł, żeby podrzeć Koran.

    Jedyne, jakie widziałem, były bardzo ładnie wydane, więc może było mu
    szkoda ;)

    A poważniej - to była lokalna promocja na potrzeby lokalnego rynku. Więc
    co się dziwisz?

    > A Twoja nienawiść wypływa z jakiej religii?

    Nienawiść?