    Date: Thu, 25 Apr 2013 17:32:42 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    <kks1on$3sr$2@node2.news.atman.pl> <kkte1h$cn4$1@node2.news.atman.pl>
    <kktm5i$s59$3@news.task.gda.pl> <kl5dir$1se$2@node2.news.atman.pl>
    <kl5es2$ahu$1@news.task.gda.pl> <kl5g9c$1se$3@node2.news.atman.pl>
    <kl5ktf$t2f$1@news.task.gda.pl> <kl5njh$oj$1@node1.news.atman.pl>
    <kl5pat$afi$1@news.task.gda.pl> <kl5q0o$oj$3@node1.news.atman.pl>
    <kl5r42$fha$1@news.task.gda.pl>
    <51769de6$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    <51779856$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
    <5177bb7a$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <5177fba3$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304250009540.632@quad>
    <5178f8fc$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    <klatnt$eac$1@news.task.gda.pl>
    <5178fd7b$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
    <klauqa$ic8$1@news.task.gda.pl>
    <517907b4$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    <klb1ca$dqn$9@node2.news.atman.pl>
    <5179169c$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <klb5at$dqn$15@node2.news.atman.pl>

    W dniu 25.04.2013 13:50, Dominik & Co pisze:

    > Tak. O ile szczerze przyzna, że skończył szkołę menelską,
    > a ginekologię dopiero poznaje w praktyce.

    No ale jak zdejmiesz system uprawnień, to skąd wiadomo jaka szkoła jest
    jaka i co on sobą reprezentuje? W tej chwili np. serwis komputerowy może
    otworzyć każdy. I jak mam zweryfikować czy to gość co coś wie? W
    przypadku zdrowia nie pozwolę sobie na próbę i nabieranie doświadczeń.

    Skąd mam wiedzieć czy Wyższa Polsko-Niemiecka Szkoła Ginekologów to
    szkoła, co se ją założyli Zenek z Helmutem? Właśnie po to społeczeństwo
    pilnuje uprawnień lekarskich (zresztą nie tylko na poziomie szkoły, bo
    jak medyk skończył szkołę 50 lat temu to też dupa) i daje zgodę na
    wykonywanie tego zawodu.

    Są zawody wolne od takich zgód, bo ignorant sam wyjdzie od razu, a do
    tego szkoda potencjalna niska. A są takie, gdzie prewencyjnie trzeba
    kontrolować, bo inaczej obywatel słabo sam da radę.

    > Oj, niestety nie jest. Choćby przez zaniechanie właściwego leczenia.

    Oj homeopatia przecież nie powoduje zaniechania właściwego leczenia. To
    placebo stosowane w katarkach i innych takich.

    > Ale o ile każdy wiedziałby, że łyka cukier- OK. A sprzedając toto
    > w aptece oraz stosując magiczne oznaczenie stwarza się złudzenie,
    > że jest to lekarstwo.

    Na katarek. Na co i tak nie ma lekarstwa.

    > Ty tak na trzeźwo?

    No pewne kręgi chrześcijańskie podnoszą ten temat, co to jest to dziwne
    energetyzowanie. Jest to wątpliwy proces i istnieje ryzyko, że może mieć
    coś wspólnego z działaniami okultystycznymi. Nie jest to oficjalne
    stanowisko całego czy nawet większości chrześcijaństwa i niewykluczone,
    że ten proces to jest takie nic. Ale dla pewności wolę nie tykać
    homeopatii. Zwłaszcza, że chemicznie i medycznie nie ma to żadnych
    powodów działać. Więc albo działa jako placebo albo działa mocą demonów.
    Pierwsze mi nie zadziała, bo wiem już, że placebo, a drugie jest dla
    mnie szkodliwe.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek