  • Data: 2013-04-25 13:49:58
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25.04.2013 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał/a:

    > Czy naprawdę chciałbyś, żeby w gabinecie lekarskim mógł pracować ktoś
    > tak jak ja, bez przygotowania, wot z ulicy? Pan Menel zrobi sobie
    > biznesplan menelski, wynajmnie pokoik, powiesi na drzwiach Ginekolog i
    > będzie przyjmował?

    Tak. O ile nie będzie udawał, że skończył szkołę menelską,
    a ginekologię dopiero poznaje w praktyce. Wtedy jak ktoś każe
    mu się leczyć- wolna wola. Tak jak dobrowolnie idzie do Rąk, Które
    Liczą czy do wróżki.

    > Znów: jest to pewna nieszczelność systemu. Możliwe, że z czasem się to
    > załata. Ale znów -- szkodliwość jest jeszcze mniejsza niż wspomniane

    Oj, niestety nie jest. Choćby przez zaniechanie właściwego leczenia.
    Ale o ile każdy wiedziałby, że łyka cukier- OK. A sprzedając toto
    w aptece oraz stosując magiczne oznaczenie stwarza się złudzenie,
    że jest to lekarstwo.

    > wyżej gabinety demoniczne. Co prawda istnieje pewne podejrzenie, że
    > proces energetyzowania homeopatii może mieć jakiś związek ze światem
    > demonów, ale nie zostało ono jeszcze zbadane i raczej nie powinno mieć

    Ty tak na trzeźwo?

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.