  • Data: 2013-04-25 14:06:55
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No niestety system ścigania jest wciąż słaby :( Przez 20 lat mojej
    > kariery kierowcy byłem kontrolowany prewencyjnie 1 raz! Rok temu. I
    > ograniczyło się to do dmuchnięcia w kierunku alkotestu.
    >
    > Także zgadzam się z tobą, że trzeba by zaostrzyć kontrole.

    Tak jest! Genialny pomysł! Koniecznie -
    Każdy kierujący codziennie rano ma się zgłosić na najbliższy komisariat,
    dmuchnąć w balonik, zdać przyspieszony test ze znajomości ustawy PoRD,
    wziąć zaświadczenie (ważne 16 godzin), *UIŚCIĆ OPŁATĘ* i może spokojnie
    jechać do pracy.
    Napisz o tym do sejmu.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.