  • Data: 2013-04-25 11:19:29
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25.04.2013 09:06, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No właśnie pytanie za 100 pktów -- czy ta odpowiedzialność musi
    > rozciągać się w nieskończoność czy może ograniczać do po prostu
    > wynagrodzenia za dzieło?

    Dlatego najlepszym moim zdaniem wyznacznikiem czy umowa na dana prace
    moze byc na dzielo jest to...

    ...czy mozna przekazac majatkowe prawa autorskie do dziela...

    Pilka wtedy jest banalnie prosta.

    Prosze specjalistow o rozpatrzenie w powyzszym kontekscie szkolenia jako
    umowy o dzielo z przekazaniem zamawiajacemu praw autorskich majatkowych
    do dziela.

    dostajesz na rękę 2150zł, fiskus i m moim wyznacznikiem, czy umowa moze
    ZUS kasują 1450zł. Sprawdź sam:

    zen.aspx