  • Data: 2013-04-25 11:41:49
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.04.2013 08:12, krys pisze:
    > Jakby nie chcieli, żebyś wchodził bez zapłaty, to by to sobie załatwili.

    To akurat takie samo gadanie, że jakby nie chcieli żebym piracił ich
    soft, to by sobie zabezpieczyli go dobrze. Pytanie -- czy istnieje takie
    dobre zabezpieczenie, które jednocześnie nie uderza w legalnych?
    Niestety nie bardzo. Nawet takie co uderza w legalnych nie istnieje poza
    ,,no to nie róbmy nic''

    > Widocznie opłaca im się nawet, jeśli nie wszyscy płacą.

    No opłaca, inaczej by zamknęli biznes. Ale czy to etyczne?
    Jak będę kradł codziennie bułkę z osiedlowego sklepu, to też go nie
    zamkną, a jednak słabo to etyczne. Tzw. supermarketowi podjadacze,
    którzy chodzą i skubią to owocki jakieś, to ciasteczka to cośtam też nie
    doprowadzą do bankructwa ale czy to etyczne?

    Dlatego etyka tego mnie gryzie. I przyznam, że za słaby jestem na
    wyłączenie adblocka, bo mam chroniczne uczulenie na reklamy, ale czuję
    się winny i mnie to gryzie, że nie umiem się z tego wyzwolić i zrobić
    adblockowi DELETE.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek