    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Thu, 18 Apr 2013 21:16:00 +0200
    <kkk43a$hms$1@mx1.internetia.pl> <kkk4pi$dki$1@node2.news.atman.pl>
    <kkk5sp$nj0$1@mx1.internetia.pl> <kkk5pq$buv$1@news.task.gda.pl>
    <kklh1n$mnq$1@node2.news.atman.pl> <kklqpr$td$1@node2.news.atman.pl>
    <kklsr6$p0s$1@news.task.gda.pl>
    <516e9441$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkm62l$h83$1@news.task.gda.pl>
    <516ea62b$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkma3o$gjs$1@node2.news.atman.pl> <kkmeif$kvc$1@node2.news.atman.pl>
    <516ec9b7$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkmhn8$fpt$2@news.task.gda.pl>
    <516ed0b8$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkmtrm$4s9$1@node2.news.atman.pl> <kkn30k$9si$5@node2.news.atman.pl>
    <kkn4om$bp1$1@node2.news.atman.pl> <kkn574$cas$2@node2.news.atman.pl>
    <kkn5rk$ck7$2@node2.news.atman.pl> <kkn6u0$1qp$1@node1.news.atman.pl>
    <kko6o9$ouq$2@news.task.gda.pl> <kkof6g$8de$4@node1.news.atman.pl>
    <kkoin3$qft$1@news.task.gda.pl> <kkoofh$s6k$2@node2.news.atman.pl>

    W dniu 18.04.2013 14:21, hiki o! pisze:

    > To kazdy blok moze miec swoje wojsko, urzad skarbowy, ustawodastwo?

    Nie o to mi chodziło, bo jak już pisałem Gotfrydowi, mechanizmy są takie
    same, choć oczywiście prawo i uchwały i postanowienia inne, bo skala inna.

    Państwo ma całe wojsko, blok może mieć ochroniarza lub kilku. Choć na
    upartego, jak was bardzo stać, to możecie i powołać armię 20 tysięcy
    ochroniarzy.

    Urząd Skarbowy, owszem, przecież pobieracie różne opłaty do wspólnotowej
    kasy zgodnie z ustalonymi przez siebie wcześniej regułami.

    Ustawodawstwo -- oczywiście, cały wątek zaczął się od tego, że wspólnota
    Tomka wydała uchwalę o antenach.

    Oczywiście sama wspólnota mieszkaniowa działa na terenie większej
    wspólnoty np. miasta, a to miasto na terenie większej wspólnoty Gminy, a
    ta gmina ... i tak dalej, więc działania mniejszej wspólnoty nie mogą
    być sprzeczne z tym, co uchwaliła większa.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek