  • Data: 2013-04-23 11:55:50
    Temat: Re: OT (naród itd)
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-23 10:21, Dominik & Co pisze:

    > No, a urzędnicy NFZ nie muszą zarobić? NFZ kosztuje zapewne więcej,
    > niż czysto komercyjne ubezpieczenie, tyle że zysku nie wykazuje...

    Oj, wykazuje, wykazuje.
    Coś-mi-gdzieś dzwoni, a teraz nie chce mi się szukać.
    NFZ za ub. rok wykazał kilka mld oszczędności (ciekawe jak, jakim cudem
    i na czym to polegało), w związku z czym pracownikom wypłacono sowite
    premie.
    Myślę, że w kolejnym roku w związku z tym zarówno oszczędności, jak i
    premie będą jeszcze większe.
    A, że przy okazji zemrze kolejne parę tysięcy ludzi, dla których braknie
    miejsca w szpitalu albo kasy na leki, albo karetka nie zdąży dojechać,
    to cóż - nie da się przecież ograniczonymi środkami zlikwidować
    wszystkich problemów.
    Na szczęście w przeważającej części umierają ci, którzy już nie "produkują".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.