eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUtrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem? › Re: (OT) Utrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem?
  • Data: 2008-01-22 16:21:34
    Temat: Re: (OT) Utrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem?
    Od: "Pawel" <asdfghjkl098765(malpa)gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego nielegalne? Przepisy nie zabraniają chyba póki co wywieszania
    > tego, co mi się podoba. Fakt, że ten tekst dla klienta nie jest wiążący to
    > nie znaczy, ze jest nielegalny.

    A otoz zabraniaja. Np. nie mozna chyba wywieszac jakichs hasel
    nazistowskich, sztandarow 3 Rzeszy, jakichs np. hasel szkalujacych i
    obrazajacych prezydenta i organy panstwa, nie mozna tez wywieszac wielu
    innych rzeczy np. oznaczen niezgodnych z prawem, standardami itd.

    Poczytaj.

    A czy ten tekst jest legalny czy nie - nie wiem. Jesli jakas firma
    publicznie informuje o praktyce sprzecznej z prawem - to chyba to jest
    nielegalne?

    P.